ابوالقاسم طالبي
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

ابوالقاسم طالبي در برنامه 'هفت':

يک بسيجي هستم و هنوز بر سر عهدي که با امام(ره) بستم ايستاده‌ام

 اين تصور که احتمالا 'گشت ارشاد' به زودي توقيف مي شود و بايد در اسرع وقت آن را تماشا کرد از علل فروش يکباره آن بود؛ پايين کشيدن آن به زيان 'قلاده‌هاي طلا' تمام شد...

به گزارش «نسیم»، مهم‌ترین محورهای سخنان طالبی در برنامه شب گذشته به این شرح است:

- من یک بسیجی هستم و در 16 سالگی با امام آشنا شدم و هنوز بر سر عهدی که با ایشان بستم ایستاده ام.

- قصدم از ساخت قلاده های طلا، وحدت ملی بود. به همین جهت آن را مومنانه ساختم. این فیلم را بر مبنای باورها و اعتقادات خود ساختم.

- من با برخوردهایی نظیر پایین کشیدن فیلم از پرده سینماها مخالفم. خارج کردن گشت ارشاد از چرخه اکران به زیان ما هم تمام شد.

- علت هجوم یکباره به گشت ارشاد به علت حاشیه های اکران نوروزی بود که این تصور را پیش آورد که احتمالا گشت ارشاد به زودی توقیف می شود و باید در اسرع وقت آن را تماشا کرد.

- در ابتدای امر به دنبال آن بودم که سرمایه فیلم توسط وزارت اطلاعات تامین شود. عده ای معاونین وزیر مخالف بودند.

- بعد از منتفی شدن سرمایه گذاری توسط وزارت اطلاعات، موسسه روایت فتح سرمایه گذاری آن را تقبل کرد. در این زمان هیچ سناریوی مشخصی وجود نداشت و صرفا خط سیر کلی داستان مشخص داشت.

- سال 88 مهم ترین زلزله بعد از جنگ بود. تشکیلات اطلاعات باید این واقعه را پیش بینی می کرد.

- ارجمند، از مشاورین موسوی از دو هفته مانده با انتخابات اجازه نمی داد کسی با موسوی ملاقات کند. وی سابقه نفاق داشت. چرا بعد از انتخابات از کشور خارج شد؟!

- نگاه فیلم یک نگاه ملی و وحدت طلبانه است.

- در اتفاقات پس از انتخابات، کسانی که سخنان شان بین مردم نفوذ داشت، یا تنزه طلبی و سکوت کردند یا حرفهای دو پهلو زدند. حضرت علی(ع) از همین حرفهای دو پهلو ضربه خورد.

- این نقد را می پذیرم که ریتم فیلم خیلی تند بود اما باید توجه داشت که خصوصیت این نوع سینما این است.


نظرات شما عزیزان:

بشری
ساعت2:06---30 فروردين 1391
سلام ممنون از مطالب خوبتون اگه علاقه مند به تبادل لینک هستید منو به اسم بشری لینک کنید وبه من هم بگین شمارو با چه اسمی لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:ابوالقاسم طالبي,قلاده‌هاي طلا,گشت ارشاد,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 186357
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1